Så er sommerferien slut – børnene er startet i skole – og når dette sker, er det også på tide at finde fodboldstøvlerne frem igen.

På tværs af alle hold var der stor gensynsglæde – både børnene imellem, men også trænerne lignede nogle der glædede sig til at komme igang igen.

Denne onsdag var banerne fyldt – dette til trods for en hidsig sommervarme.

Så det var fortjent at pigerne på billedet fra U13, sluttede træningen med en is.

For sådan en klub er vi – vi vægter det sociale allerhøjest!

OBS: Hvis du har et barn, der overvejer at starte i klubben, så gå på vores hjemmeside og find kontaktoplysninger/træningstider på de enkelte hold.

Og gemmer der sig en frivillig i familien – så kan vi godt bruge nogle flere hænder, så vi kan lave flere af de ting vi drømmer om!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *