Er du født i 2008 eller 2009? Og er du klar til at tage dit fodboldspil til næste niveau i Silkeborg KFUM?
Fra efteråret 2026 starter vi et nyt, ambitiøst U19 Liga 1-hold op – og vi leder efter lokale talenter som DIG! 👊
Hvorfor vælge Silkeborg KFUM?
✅ Dennis Flinta som cheftræner: Få seriøs træning af en af de mest rutinerede profiler fra dansk fodbold.
✅ Fødekæde til 1. holdet: Vi har en direkte vej mod seniorfodbold, for nuværende i Danmarksserien.
✅ Stærkt fællesskab: Fokus på både individuel udvikling og et fedt sammenhold.
Drømmer du om at udvikle dit talent i et ambitiøst miljø? Så er det nu, du skal slå til.
📞 Vil du høre mere?
Kontakt Henrik Thiesen på tlf. 51 15 07 10 for en uforpligtende snak.
#SilkeborgKFUM #Ungdomsfodbold #U19Liga1 #Silkeborg #DennisFlinta #FodboldUdvikling

Hvor mange gange træninger vil der være pr. Uge og hvor stor vil trænerstaben være omkring det kommende U19 hold
Hej Ronni.
Tak for din interesse i holdet – kontakt venligst Henrik Thiesen på tlf. 51 15 07 10 – han har meget mere info.
Har spillet i Fc Silkeborg liga 2. Går lige nu på Flemming efterskole hvor jeg har spillet på 1 holdet
Hej Oskar.
Tak for din interesse i holdet – kontakt venligst Henrik Thiesen på tlf. 51 15 07 10 – han har meget mere info ift. opstart mm.