Da Dannebrog gik til tops i flagstangen onsdag d. 8/4 i Silkeborg KFUM, var det med rekord mange tilskuere.
Alle vores ungdomshold var repræsenteret og mange fra senior, oldboys og veteranerne var også repræsenteret.
Så de 200 pølser sponsoreret fra Rema 1000 i Sejs (STOR TAK) blev revet væk – så det var godt, der var pølser til overs fra vores tidligere arrangement – LYSFESTEN.
Og det var godt at de rutinerede Veteraner styrrede grilbestikket!
Ønskede kunden fladbrød til pølsen – så fik pølsebrødet et tryk – jo der var HØJ service!!!
ALT BLEV REVET VÆK!
Formand Bjørn Mark holdt den traditionsrige flagtale – og huskede at takke alle der får vores klub til at fungere, men opfordrede også til at bidrage ALT DET MAN KAN – FOR UDEN FRIVILLIGE – INGEN KLUB!
Højtaleren blev efterfølgende fyldt med vores nye KFUM-SANG: VI KÆMPER FOR KFUM, som kan tilgås på hjemmesiden: https://silkeborgkfum.dk/?page_id=36950 – det bliver en BANGER – INGEN TVIVL!!!
Silkeborg KFUM har ligeledes fået en maskot – og kigger man ud over banerne i Søholt, så var valget af dyr ret let – Muldvarpen!
En ung KFUM’er (jeg har lovet hende ikke at nævne hendes navn (Rie)) havde lavet den smukkeste KFUM-STEMME-BREVKASSE – og alle de små deltagere og nogle enkelte Old Boys stemte på livet løs.
Stemmerne blev efterfølgende talt op – og navnet er nu officielt MULLE (2.plads: Ingolf, 3. plads: Bobby, 4. plads: Tony;0)
Gaverne ville ikke stoppe til de sultne KFUM’ere og derfor er der til årets flaghejsning også kommet noget nyt KFUM-merch – nemlig en KFUM-Bøllehat, som bliver LIVSNØDVENDIG til sommer og kan erhverves for bare 40kr i vores KFUM-SHOP: https://silkeborgkfum.dk/?page_id=35606
Slutteligt blev der gjort reklame for klubbens nye INSTAGRAM-PROFIL: https://www.instagram.com/silkeborg_kfum_
TUSIND, TUSIND TAK TIL ALLE DER BIDROG!






Kommer der snart en
SAUNA-HAT?
det skulle være det nye orange/sorte.
Skulle spørge fra en First Mover fra 8210 i Århus V
Idéen kommer med i puljen til næste års KFUM-MERCH – tak for input;0)