Sidste \u00e5r ved denne tid var det slut for disse fire piger efter mange gode \u00e5r med fodbold i KFUM. <\/p>\n\n\n\n
De blev udtaget til at skulle spille p\u00e5 SIF Q U13 Piger, f\u00f8rst med 8-mands og senere p\u00e5 11-mands banen. Den gode fodboldopdragelse i KFUM har de taget med sig i SIF Q og bliver ved med at udvikle sig. Billedet er taget efter pigerne spillede kamp mod KFUM\u2019s U13 Drenge i 8-mandsturneringen. <\/p>\n\n\n\n
Thea, Julie, Lea og Coco er klar til at t\u00f8rne i U14 efter sommerferien.<\/p>\n\n\n\n
Vi gl\u00e6der os i Silkeborg KFUM til at f\u00f8lge de talentfulde pigers videre udvikling – og skulle de p\u00e5 et tidspunkt have lyst til at komme HJEM – s\u00e5 er vores arme altid \u00e5bne!<\/p>\n\n\n\n
Dette er et meget meget vigtigt budskab vi i Silkeborg KFUM sender med alle “rejselystne” b\u00f8rn og voksne!<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
Sidste \u00e5r ved denne tid var det slut for disse fire piger efter mange gode \u00e5r med fodbold i KFUM. De blev udtaget til at skulle spille p\u00e5 SIF Q U13 Piger, f\u00f8rst med 8-mands og senere p\u00e5 11-mands banen. Den gode fodboldopdragelse i KFUM har de taget med sig i SIF Q og bliver […]<\/p>\n","protected":false},"author":13,"featured_media":35189,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"ngg_post_thumbnail":0,"footnotes":""},"categories":[1],"tags":[],"yoast_head":"\n