Silkeborg KF<\/em>UM er en klub som generelt vil udvikling og ikke mindst vil satse p\u00e5 ungdommen (og dette ikke kun p\u00e5 spillersiden).<\/em><\/p>\n\n\n\n Det er ikke kun vores fodboldlandstr\u00e6ner, som har blik for, at et fodboldhold er meget mere end en samling af lovende unge fodboldspillere med talent.<\/p>\n\n\n\n Vi er alle bevidste om, at alle omkring den enkelte fodboldspiller har en v\u00e6sentlig betydning, hvis man vil opn\u00e5 sammenhold og gode resultater (og hvis vi ikke allerede var klar over dette, har vi da lige set det bevist under dette \u00e5rs EM.) <\/em><\/p>\n\n\n\n Holdsammens\u00e6tningen g\u00e5r lige fra spiller, tr\u00e6ner, holdleder etc. til den enkelte klubmand\/fodboldfan. Dette betyder, at vi alle har en meget vigtig plads p\u00e5 \u201dholdet\u201d og er f\u00e6lles om, at kunne lykkes med at opn\u00e5 noget stort\/udvikling.<\/p>\n\n\n\n En s\u00e5dan tilgang betyder, at Silkeborg KFUM er s\u00e6rdeles bevidste om, at hensynet til helheden ikke kun kan effektueres gennem den enkelte spiller.<\/p>\n\n\n\n Vil vi bevare hold\u00e5nden, et godt f\u00e6llesskab og de gode resultater, kan vi ikke tillade os \u201dkun\u201d at have fokus p\u00e5 udviklingen af den enkelte spiller.<\/p>\n\n\n\n En holistisk tilgang kr\u00e6ver, at vi ogs\u00e5 som klub forts\u00e6tter vores udvikling. Dermed sagt, at alle led i k\u00e6den er vigtige og at alle har behov for at blive smurt\/udviklet, for det betyder, at k\u00e6den\/sammenholdet kun bliver st\u00e6rkere, mere langtidsholdbar(t) og ikke larmer\/knirker imens man k\u00f8re.<\/p>\n\n\n\n Det er med disse bl\u00e5-hvide briller p\u00e5, at Silkeborg KFUM ogs\u00e5 \u00f8nsker at udvikle tr\u00e6nerdelen og derfor (netop nu) har engageret et helt nyt og ungt tr\u00e6nerteam, som vi tror p\u00e5 har talentet, viljen, og ikke mindst et gl\u00f8dende KFUM engagement.<\/p>\n\n\n\n Med disse ord vil jeg pr\u00e6sentere serie 1s nye tr\u00e6nerteam best\u00e5ende af:<\/u><\/strong><\/p>\n\n\n\n Anton Holch-Leth, Tobias Nissen og Mads Sonniksen.<\/strong><\/p>\n\n\n\n Vi gl\u00e6der os til samarbejdet med jer og er meget imponeret over den indstilling og \u00e6rek\u00e6rhed som I allerede har udvist.<\/p>\n\n\n\n Som Hjulmand s\u00e5 smukt sagde, s\u00e5 kan man n\u00e5 rigtig langt med den rette opbakning.<\/p>\n\n\n\n Bj\u00f8rn Tange Mark<\/p>\n\n\n\n Formand<\/p>\n\n\n\n Silkeborg KFUM<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Silkeborg KFUM er en klub som generelt vil udvikling og ikke mindst vil satse p\u00e5 ungdommen (og dette ikke kun p\u00e5 spillersiden). Det er ikke kun vores fodboldlandstr\u00e6ner, som har blik for, at et fodboldhold er meget mere end en samling af lovende unge fodboldspillere med talent. Vi er alle bevidste om, at alle omkring […]<\/p>\n","protected":false},"author":4,"featured_media":31202,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"ngg_post_thumbnail":0,"footnotes":""},"categories":[1],"tags":[],"yoast_head":"\n